Halloween is coming!

0 Comments
           Halloween-ul = perioada mea favorită din an, când am un motiv plauzibil de a realiza machiaje cât mai ciudate, iar părinții/vecinii/prietenii/oricine altcineva vede pozele sau în realitate machiajul mă înțeleg ( sau încearcă, eu știu ?! ) . Să nu o mai lungim, să vă arăt ce am făcut în ultima perioadă legat de acest eveniment care se apropie cu pași repezi.

           EN : Halloween is my favourite period of year, when I have one more reason to realise creepy make-up's and either my friends, parents or neighbours may understand me ( or maybe they are just trying, whatever ?! ), without saying I have a strange imagination or that I'm cold-blooded. Briefly, I'm gonna show you what I've done lately for this event which is coming faster and faster.


* L-ați văzut aici
EN : You have seen it here.


* Primul meu efect special realizat cu latex lichid! De aș fi avut și sângele fals atunci ... :( 
* EN : My very first special effect where I used liquid latex. If only I had had the fake blood, too! :(

* Ca să aveți o vagă idee a ce va urma ...
* EN : Coming soon !

Dacă vreți să vedeți mai mult, puteți da click aici și aici pentru a vedea machiajele din anii anteriori. 
EN : Click here and here if you want to see more.

Aștept cu drag părerile voastre, în special pentru machiajele pe care nu le-am postat până acum aici ( cele cu tăieturi/lovituri ) . 

EN : I'll be waiting for your opinions, especially for the new ones, unposted until today.

Pe curând ! Să aveți o zi frumoasă! 
EN : I'll be seeing you! Have a beautiful day!


You may also like