Lentile de contact pentru vedere - Videt.ro

0 Comments
            Hei hei! Astăzi un pregătit un altfel de review, legat de lentilele de contact. Dacă îmi urmăriți blogul de mai mult timp, știți deja că port ochelari de vedere încă din copilărie. Lentile de vedere nu am purtat niciodată până acum ( cu excepția celor cosmetice, fără dioptrii, dar asta e altceva ), așa că atunci când am fost contactată de cei de la Videt.ro am fost încântată de propunere deoarece chiar voiam să am o experiență și cu lentilele de contact de vedere, ca să știu pe viitor dacă mi se potrivesc sau nu.



„Transmisibilitatea la oxigen a acestor lentile de contact de 147 DK/t le permite să fie purtare zilnic cu înlocuire la 2 săptămâni sau chiar extins (zi și noapte) cu înlocuire la o săptămână (6 nopți). Aceste lentile beneficiază de tehnologia Hydraclear Plus ce presupune existența unui agent intern de hidratare, lentilele păstrându-se umede toată perioada de purtare oferind astfel un confort sporit utilizatorului.”


Fiind prima mea experiență cu lentile cu dioptrii, la început a fost nevoie de puțin timp pentru acomodare, atât cu lentila propriu-zisă, cât și cu faptul că nu mai aveam ochelari, ci alt „instrument pentru vedere”, de aceea în primele momente nu vedeam clar. Nu am simțit disconfort, lentilele fiind destul de moi. Lentilele acestea sunt valabile 2 săptămâni, însă eu nu le-am purtat atât, ci mai puțin pentru că uneori simțeam disconfort la puțin timp după ce le dădeam jos. Nu știu cărui fapt s-a întâmplat asta, însă presupun că e din cauza faptului că, nepurtând lentile des, trebuia să mă acomodez cu ele complet pe o durată de câteva zile/săptămâni. 
Am primit din partea acestora și o soluție dezinfectantă și o cutiuță de depozitare. Depozitarea și păstrarea lor într-un mod igienic este foarte importantă pentru sănătatea ochilor!  

Un lucru pe care vi-l recomand este să vă faceți un control oftalmologic înainte de a vă lua lentile de contact! Chiar dacă purtați ochelari și aveți rețeta de maxim un an, eu vă recomand totuși să procedați mai bine așa. Spun asta deoarece pentru această colaborare am trimis rețeta mea de ochelari, pe care o am de un an și 2-3 luni, iar ei mi-au recomandat că dacă mă decid să port pe termen lung, să fac un control înainte!

Mai jos aveți câteva poze :




În continuare, doresc să vă prezint clasificarea lentilelor de contact în general. Pentru descrierea mai pe larg, vă invit să dați click aici.

I. Tipuri de lentile de contact în funcție de materialul din care sunt fabricate
1. Lentile de contact rigide sau RGP (Rigid Gas Permeable)

II. Tipuri de lentile de contact în funcție de afecțiunea pe care o tratează
1. Lentile monofocale pentru miopie/hipermetropie
2. Lentile de contact torice pentru astigmatism
Mod de purtare : zilnică, timp de 2 săptămâni
Pentru : Miopie/Hipermetropie
Material : Silicon-Hidrogel
Găsiți lentilele aici

În concluzie, voi lua în calcul purtarea lentilelor de contact pe viitor. Acestea mi-au plăcut, însă cred că la început voi lua lentile de unică folosință, ca să mă acomodez mai bine; abia apoi probabil voi lua pentru o perioadă de purtare mai mare. În mod clar voi face un control înainte!

Voi ce experiență aveți cu lentilele de contact? 



You may also like