Preferatele anului 2013 !

0 Comments
                  Hei hei! Iată că a sosit și acest moment în care voi trece în revistă produsele (ne)preferate folosite de-a lungul anului care e pe care să se sfârșeașcă sau în care fac un rezumat a ceea ce s-a întâmplat și cum am evoluat împreună cu blogul. Voi începe, așadar, cu produsele preferate ale anului, dat fiind faptul că anul acesta am resimțit o „nevoie” acută de a cheltui bani, de a cumpăra cât mai multe lucruri, în special produse de machiaj, deci am încercat destul de multe. Să nu o mai lungim, haideți să vă arăt lista preferatelor!

1. Paleta pentru contur - ce îmi place la această paletă este că pastilele sunt imense și se consumă foarte greu! Nuanțele sunt intense, iar de acel alb mat pentru iluminare chiar aveam nevoie!

2. Sleek Ultra Mattes Darks - Cred că nu mai e nevoie să spun că sunt dependentă de nuanțele mate! Machiajele realizate cu nuanțe mate mi se par cele mai profesionale !! Și da, e puțin mai greu de lucrat cu nuanțele mate, dar eu tot le ador. Paleta asta e superbă. De fapt, paletele Sleek îmi plac. Ba chiar am mai adăugat între timp 2 palete : Oh So Special și Ultra Mattes Brights! 

3. Sigma Dare Palette - Pentru că tot suntem la capitolul farduri, nu aveam cum să omit această paletă! Este o dorință mai veche ( hmm, cam de când a apărut ?! ) și, în final, am cumpărat-o! Eram gata să o comand direct de la ei, mi-am făcut și Paypal special pentru asta, dar am avut noroc că acum găsim și la noi produsele lor, prin intermediul site-ului Cosmetic Style. :) Am profitat de Black Friday și am luat-o la reducere. O ador! <3 Aici puteți vedea un machiaj realizat cu ea.

4. Farduri Make-up Studio - Last, but not least! Sunt destul de pigmentate și se aplică ușor!

5. Aqua Brow - Este minunat! Cel mai bun produs pentru sprâncene pe care l-am folosit până acum.

6. Revlon Colorstay - Trecând peste mirosul ușor înțepător care, în cele din urmă, a început să îmi placă, are o putere de acoperire foarte mare, având în vedere că nu e foarte scump și este un produs drugstore. Totuși, pentru a-l purta zilnic mi se pare cam greoi, dar pentru cliente și evenimentele importante este indispensabil!

7. Nyx Setting Spray - La fel ca și în cazul fondului de ten de mai sus, este un produs imperios necesar pentru cliente/evenimente! Mai am unul acasă, dar de la Kiko. Încă nu l-am folosit, dar o voi face când îl termin pe acesta.

8. Corector Make-up Studio - Nu mă așteptam să acopere așa bine coșurile și petele roșii!

9. Ruj Kate Moss de la Rimmel - Nu aveți idee cât de mult am căutat un ruj în această nuanță! Este rujul roșu perfect pentru mine. Este foarte închis, mat, dar cremos și foarte rezistent!

10. Pensulele Real Techniques - lăudatele pensule. Intrate relativ recent în posesia mea, pot spune că au devenit. chiar și așa, preferatele mele!

11. Perii pentru rimel de unică folosință - absolut INDISPENSABILE dacă machiezi și alte persoane, alături de multe alte produse pentru curățare/accesorii pentru menținerea igienei. Le găsiți oriunde ( în afară, la noi nu am văzut așa ceva - decât la Elf, dar au un preț exagerat de mare! ) . Spre exemplu, le găsiți pe ebay sau buyincoins începând de la $1 setul !!

Voi ați folosit vreun produs din lista de mai sus? 
Că tot veni vorba, vreți să scriu un articol despre menținerea igienei în machiaj și câteva accesorii absolut necesare? 


You may also like